Ideą programu „Pożycz Mój Mózg” jest wsparcie Cię we wprowadzeniu namacalnej zmiany, która popchnie Twój biznes do przodu.
„Jak z wiedzy zrobić usługę?”
„Jak zaplanować kampanię reklamową?”
„Jak określić wyróżniki mojej marki?”
„Jak ocenić potencjał biznesowy mojego pomysłu?”
„Jak opowiedzieć historię marki w angażujący sposób?”
Doskonale znam to uczucie, kiedy znajdujesz się w jednej z dwóch sytuacji: albo masz tak dużo pomysłów, że nie wiesz na co się zdecydować, albo brakuje Ci koncepcji rozwiązania problemu.
W obu przypadkach skutek jest ten sam – stoisz w miejscu.
Skrócimy czas od koncepcji do wdrożenia do 4 tygodni – na koniec programu nie uwierzysz, ile udało Ci się osiągnąć!
Jeżeli czujesz, że utknąłeś/utknęłaś w rozwoju swojej marki – nowej lub istniejącej – skorzystaj z mojego mózgu. Poświęcę Ci 5 godzin, dzięki którym zaoszczędzisz dziesiątki godzin na szukanie właściwego rozwiązania.
"Ruszam z nową marką na rynku, od czego zacząć..."
Zmieńmy dylematy w plan działania!
"Nasza oferta niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji..."
Ze mną spojrzysz na swój biznes
jak na zupełnie nową markę!
"Mam chaos w głowie, nie wiem jak to poukładać..."
Pomogę Ci doprecyzować strategię i dokonać wyboru!
"Nie wiemy o czym mówić w social mediach..."
Podpowiem Ci, jak odkrywać fascynujące tematy do komunikacji!
W czym Ci pomogę?
To tylko niektóre, wybrane obszary, w których możesz pożyczyć mój mózg i popchnąć tematy do przodu:
To normalne! Częścią programu „Pożycz Mój Mózg” jest diagnoza sytuacji Twojej marki, w ramach której wspólnie znajdujemy wyzwania i wybieramy to o największym priorytecie i przełożeniu na efekt.
Jak wygląda program?
W ramach mentoringu, umawiamy się na 4 spotkania, raz w tygodniu. Miesiąc to idealny czas na osiągnięcie namacalnego zwycięstwa!
1+2 godzina
Zgłębienie Twojego biznesu, zrozumienie zasobów, którymi dysponujesz i celów, które próbujesz osiągnąć
Zmapowanie wyzwań i zdefiniowanie celu dla naszego programu
Ustalenie roboczego planu rozwiązania problemu
3 godzina
Weryfikacja pierwszego prototypu rozwiązania problemu
Szlifowanie rozwiązania, wyciąganie wniosków, aktualizacja planu działania
4+5 godzina
Praca nad rozwiązaniem wyzwania w sposób, który przybliża Cię do realizacji strategii
Podsumowanie i określenie next stepów po programie
Jako mentor, prowadzę Cię przez zmianę, ale to Ty odpowiadasz za jej implementację. To Ty jesteś właścicielem naszych spotkań– przygotowujesz pytania i wprowadzasz rozwiązanie w życie.
Ja nie realizuję żadnej operacyjnej pracy.
Potraktuj mentoring ze mną jak sparing – pomogę Ci podjąć decyzję, ale to Ty odpowiadasz za to, czy zmiana ostatecznie się zadzieje.
Ile to kosztuje? 2500 PLN + VAT
Płatność z góry za cały program.
Gotowy, gotowa?
Wyślij dane do faktury na adres: hi@danielkotlinski.pl
Od razu po jej opłaceniu, umówimy się na pierwsze spotkanie!
"Kim Ty w ogóle jesteś?!"
8 lat
w marketingu
po stronie klienta i w agencji
+20 strategii
Opracowanych
dla nowych i istniejących marek
+1000 leadów
Wygenerowanych
na usługi agencyjne
Nazywam się Daniel Kotliński i obecnie pracuję jako konsultant, trener i niezależny strateg marek.
Przez ostatnie 5 lat pracowałem w Tigers. Osobiście odpowiadałem za zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku agencyjnym w latach 2018-2021.
Jako Marketing Manager, byłem m.in. pomysłodawcą serii konferencji Tigers United, współautorem „Księgi Adsów 3”, odpowiadałem za wzrost społeczności Tygrysy Socialu, wygenerowanie milionów wizyt w Bazie Wiedzy (obecnie Dom Tygrysa), setki tysięcy przychodu ze sprzedaży kursów, kilku tysięcy leadów na usługi agencji oraz za sukcesy employer brandigowe.
Współtworzyłem strategię biznesową oraz marketingową Tigers.
W latach 2021-2023 jako senior strategy planner, stworzyłem ponad 20 strategii marek i komunikacji, m.in. dla Runmageddon, Kubota, Motorola, Mitsubishi Electric EMEA, Oriflame, Milwaukee.
Wcześniej pracowałem m.in. jako redaktor naczelny portalu biznesowego, CMO w startupie z usługami dla rodziców, strateg contentu, copywriter i dziennikarz w największych mediach w Polsce.
Jestem autorem podcastu, bloga oraz newslettera o strategii pod nazwą „Prosto Do Strategii”.