Pożycz mój mózg na 4 tygodnie.

Tkwisz w miejscu ze swoją marką i nie wiesz, jaki powinien być następny krok? Weź udział w moim mentoringu – powiem Ci, co zrobić.

"Jaki powinien być mój następny krok?"

Ideą programu „Pożycz Mój Mózg” jest wsparcie Cię we wprowadzeniu namacalnej zmiany, która popchnie Twój biznes do przodu. 

„Jak z wiedzy zrobić usługę?”

„Jak zaplanować kampanię reklamową?”

„Jak określić wyróżniki mojej marki?”

„Jak ocenić potencjał biznesowy mojego pomysłu?”

„Jak opowiedzieć historię marki w angażujący sposób?”

Doskonale znam to uczucie, kiedy znajdujesz się w jednej z dwóch sytuacji: albo masz tak dużo pomysłów, że nie wiesz na co się zdecydować, albo brakuje Ci koncepcji rozwiązania problemu.

W obu przypadkach skutek jest ten sam – stoisz w miejscu.

Skrócimy czas od koncepcji do wdrożenia do 4 tygodni – na koniec programu nie uwierzysz, ile udało Ci się osiągnąć!

Czy ten program jest dla mnie?

Jeżeli czujesz, że utknąłeś/utknęłaś w rozwoju swojej marki – nowej lub istniejącej – skorzystaj z mojego mózgu. Poświęcę Ci 5 godzin, dzięki którym zaoszczędzisz dziesiątki godzin na szukanie właściwego rozwiązania.

"Ruszam z nową marką na rynku, od czego zacząć..."

Zmieńmy dylematy w plan działania!

"Nasza oferta niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji..."

Ze mną spojrzysz na swój biznes 

jak na zupełnie nową markę!

"Mam chaos w głowie, nie wiem jak to poukładać..."

Pomogę Ci doprecyzować strategię
i dokonać wyboru!

"Nie wiemy o czym mówić w social mediach..."

Podpowiem Ci, jak odkrywać fascynujące tematy do komunikacji!

W czym Ci pomogę?

To tylko niektóre, wybrane obszary, w których możesz pożyczyć mój mózg i popchnąć tematy do przodu:

Zmiany
na stronie WWW

Poprawa
oferty handlowej

Rozwój
społeczności

Zdefiniowanie
wyróżników marki

Stworzenie planu działania

…i wiele innych! 

Nie wiesz
z czym masz wyzwanie?

To normalne! Częścią programu „Pożycz Mój Mózg” jest diagnoza sytuacji Twojej marki, w ramach której wspólnie znajdujemy wyzwania
i wybieramy to o największym priorytecie i przełożeniu na efekt.

Jak wygląda
program?

W ramach mentoringu, umawiamy się na 4 spotkania, raz w tygodniu. Miesiąc to idealny czas na osiągnięcie namacalnego zwycięstwa!

1+2 godzina

  • Zgłębienie Twojego biznesu, zrozumienie zasobów, którymi dysponujesz i celów, które próbujesz osiągnąć
  • Zmapowanie wyzwań i zdefiniowanie celu dla naszego programu
  • Ustalenie roboczego planu rozwiązania problemu

3 godzina

  • Weryfikacja pierwszego prototypu rozwiązania problemu
  • Szlifowanie rozwiązania, wyciąganie wniosków, aktualizacja planu działania

4+5 godzina

  • Praca nad rozwiązaniem wyzwania w sposób, który przybliża Cię do realizacji strategii
  • Podsumowanie i określenie next stepów po programie

Jako mentor, prowadzę Cię przez zmianę, ale to Ty odpowiadasz za jej implementację. To Ty jesteś właścicielem naszych spotkań – przygotowujesz pytania i wprowadzasz rozwiązanie w życie. 

Ja nie realizuję żadnej operacyjnej pracy.

Potraktuj mentoring ze mną jak sparing – pomogę Ci podjąć decyzję, ale to Ty odpowiadasz za to, czy zmiana ostatecznie się zadzieje.

Ile to kosztuje?
2000 PLN + VAT

Płatność z góry za cały program. 

Gotowy, gotowa?

Wyślij dane do faktury na adres: hi@danielkotlinski.pl 

Od razu po jej opłaceniu, umówimy się na pierwsze spotkanie!

"Kim Ty w ogóle jesteś?!"

8 lat

w marketingu

po stronie klienta i w agencji

+20 strategii

Opracowanych 

dla nowych i istniejących marek

+1000 leadów

Wygenerowanych 

na usługi agencyjne

daniel kotliński strategia

Nazywam się Daniel Kotliński i obecnie pracuję jako konsultant, trener i niezależny strateg marek. 

Przez ostatnie 5 lat pracowałem w Tigers. Osobiście odpowiadałem za zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku agencyjnym w latach 2018-2021.

Jako Marketing Manager, byłem m.in. pomysłodawcą serii konferencji Tigers United, współautorem „Księgi Adsów 3”, odpowiadałem za wzrost społeczności Tygrysy Socialu, wygenerowanie milionów wizyt w Bazie Wiedzy (obecnie Dom Tygrysa), setki tysięcy przychodu ze sprzedaży kursów, kilku tysięcy leadów na usługi agencji oraz za sukcesy employer brandigowe

Współtworzyłem strategię biznesową oraz marketingową Tigers.

W latach 2021-2023 jako senior strategy planner, stworzyłem ponad 20 strategii marek i komunikacji, m.in. dla Runmageddon, Kubota, Motorola, Mitsubishi Electric EMEA, Oriflame, Milwaukee.

Wcześniej pracowałem m.in. jako redaktor naczelny portalu biznesowego, CMO w startupie z usługami dla rodziców, strateg contentu, copywriter i dziennikarz w największych mediach w Polsce.

Jestem autorem podcastu, bloga oraz newslettera o strategii pod nazwą „Prosto Do Strategii”. 

Masz pytania?

Napisz do mnie: hi@danielkotlinski.pl