Uważam, że sztuka – w dowolnej formie – może wygenerować impuls do odczucia emocji. Emocja jest prekursorem myśli, a myśl poprzedza działanie. Wniosek: powinniśmy się mniej koncentrować na tym, co chcemy, aby klient „pomyślał” o marce, a bardziej na tym, jaką emocję chcemy wywołać. Emocji nie wywołamy, promując markę tak, jakbyśmy handlowali śrubkami.

Konflikt tworzy przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty w specyficzny sposób - tak, że wydaje się, że decyzja o zakupie to właściwie decyzja o być lub nie być, manifestacja poglądów i poczucie, że robię coś więcej, niż tylko zaspokajam potrzebę na podstawowym poziomie.

Słabe strony to największy potencjał marki W pracy z klientami nad ich strategiami czasem słyszę, że nazywają „słabymi stronami” coś, co w

Jak stworzyć strategię biznesu, marki i komunikacji? Moje podejście Ten artykuł ukazał się początkowo jako ekskluzywny materiał w newsletterze „Prosto do strategii” –

Sztuka prowadzenia researchu w strategii Na czym polega diagnoza sytuacji marki? Po co i w jaki sposób robić research przed stworzeniem strategii

Strategia nie jest uzupełnianiem tabelek Kiedyś byłem przekonany, że tworzenie strategii polega na: – uzupełnieniu szablony persony, – zrobieniu analizy SWOT, –