Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
Jak KREATYWNIE odkryć potrzeby konsumentów? [ODC.3]
/

W 3. odcinku PROSTO D/O STRATEGII ponowne spotkanie z Nie-ekspertką! Rozmawiamy o tym, jak w unikalny sposób DOŚWIADCZYĆ procesu decyzyjnego konsumentów. Dzielę się swoimi kejsami i pomysłami na to, jak w unikalny rynkowo sposób zdefiniować potrzeby klienta i zbudować na tym przewagę konkurencyjną.

Z odcinka dowiesz się:
– Po co analizować potrzeby klientów?

– Jak analizować potrzeby poza badaniami i wywiadami?

– Co dało mi udawanie rodzica, start w Runmageddonie i noc sylwestrowa w Kubotach?

– Jak to możliwe, że "analiza" nie wystarczy do stworzenia dobrej strategii?

– Jak wykorzystałem historię "Enigmy" do komunikacji wyróżników szkoły?

Oceń ten odcinek po przesłuchaniu!
Więcej informacji o mnie: www.danielkotlinski.pl