/
RSS Feed
Postanowiłem nagrać 4-odcinkową serię, w której przeprowadzę Was przez szczegóły procesu tworzenia strategii marki.
- Krok 1: Warsztaty strategiczne – jak je projektuję, prowadzę i o czym rozmawiamy w trakcie?
- Krok 2: Research świata marki – jak i jakie dane zbierać, aby zbudować obraz rynku?
- Krok 3: Praca kreatywna – jak wygląda proces syntezy wszystkich informacji w spójną strategię? Struktura strategii marki.
- Krok 4: Strategia marki gotowa – co dalej?
Dziś koncentrujemy się na Kroku 3, czyli na SYNTEZIE DANYCH W SPÓJNĄ STRATEGIĘ MARKI.
Dowiesz się z tego odcinka m.in.:
- Jak znajduję spójną historię w natłoku informacji?
- Jakimi zasadami kieruję się, oceniając przydatność danych?
- Jak przekształcam dane w strategię?
- Z jakich elementów składają się moje strategie marki?
- Czy stresuję się przed prezentacją dla klientów?
Poznaj kulisy mojej pracy i koniecznie ZASUBSKRYBUJ ten podcast, aby otrzymać powiadomienie o kolejnych odcinkach w serii.