Jak ZMIENIĆ dane w strategię marki? [ODC.9]

Postanowiłem nagrać 4-odcinkową serię, w której przeprowadzę Was przez szczegóły procesu tworzenia strategii marki. Dziś koncentrujemy się na Kroku 3, czyli na SYNTEZIE DANYCH W SPÓJNĄ STRATEGIĘ MARKI. Dowiesz się z tego odcinka m.in.: Poznaj kulisy mojej pracy i koniecznie ZASUBSKRYBUJ ten podcast, aby otrzymać powiadomienie o kolejnych odcinkach w serii. WWW.DANIELKOTLINSKI.PL

Na czym POLEGA research świata marki? [ODC.8]

Postanowiłem nagrać 4-odcinkową serię, w której przeprowadzę Was przez szczegóły procesu tworzenia strategii marki. Dziś koncentrujemy się na Kroku 2, czyli na RESEARCHU ŚWIATA MARKI. Jakich informacji szukam, pracując nad strategią? Z jakich 3 źródeł informacji korzystam? Po co to wszystko robię i ile mi to zajmuje? Sprawdź w najnowszym odcinku. Poznaj kulisy mojej pracy i koniecznie […]

Jak WYGLĄDA warsztat strategiczny? [ODC. 7]

Postanowiłem nagrać 4-odcinkową serię, w której przeprowadzę Was przez szczegóły procesu tworzenia strategii marki. Krok 1: Warsztaty strategiczne – jak je projektuję, prowadzę i o czym rozmawiamy w trakcie?Krok 2: Research świata marki – jak i jakie dane zbierać, aby zbudować obraz rynku?Krok 3: Praca kreatywna – jak wygląda proces syntezy wszystkich informacji w spójną […]

Jak ODKRYĆ unikatowość marki? [ODC. 6]

W odcinku opowiadam o tym, jak sam na co dzień pracuję z markami, aby odkryć, zdefiniować i nazwać ich unikatowość. Dzięki koncentracji na wybranym atrybucie, mamy możliwość budować spójne i wyraziste marki – co stanowi klucz do utrwalenia ich na „dysku twardym” konsumenta. Wspieraj niezależnych strategów. Więcej o mnie: www.danielkotlinski.pl

Jak KREATYWNIE odkryć potrzeby konsumentów? [ODC.3]

W 3. odcinku PROSTO D/O STRATEGII ponowne spotkanie z Nie-ekspertką! Rozmawiamy o tym, jak w unikalny sposób DOŚWIADCZYĆ procesu decyzyjnego konsumentów. Dzielę się swoimi kejsami i pomysłami na to, jak w unikalny rynkowo sposób zdefiniować potrzeby klienta i zbudować na tym przewagę konkurencyjną. Z odcinka dowiesz się:– Po co analizować potrzeby klientów? – Jak analizować potrzeby […]

Czym NAPRAWDĘ zajmuje się strateg? Czym jest Kluczowa Bariera? [ODC. 2]

W 2. odcinku PROSTO D/O STRATEGII raz na zawsze definiuję pojęcie „strategia” i pokazuję, jak z tej definicji wyprowadzić prawdziwy obszar wpływu i odpowiedzialności stratega. Wciąż wierzymy, że układanie frameworków jak puzzli to „projektowanie strategii”, podczas gdy w istocie nie ma to z tym działaniem wiele wspólnego. Z odcinka dowiesz się: – Czym jest strategia […]

Prosto do strategii – Co to/po co jest strategia? [ODC. 1]

W premierowym odcinku PROSTO D/O STRATEGII odpowiadam na pytania związane z projektowaniem strategii:  Kiedy nie potrzebujesz strategii? Z jakich elementów musi składać się strategia? Z jakich 3 powodów firmy nie decydują się na strategię? Jakie są konsekwencje działań bez strategii? Czym się różni strategia dużej firmy od małej? Po co robić diagnozę strategiczną? Kiedy strategia nas nie uratuje? […]